TEHTÄVÄ: Tutustu eri sosiaalisen median palveluihin (linkedIn, twitter, flickr, wordpress, slideshare, google+, ...) ja keksi niistä kysymyksiä kommentti osioon. Muut vastaavat kysymyksiin.
Organisaatiot (yritykset) voivat rekisteröityä twitter käyttäjiksi. Kaikille yrityksille twitter ei sovi, koska mitään "järkevää" seurattavaa asiaa ei yrityksellä ole twitteriin jaettavaksi. Jotkin yritykset voivat asemoitua käyttäjinä jonkin alan asiantuntijoiksi, jolloin yritys voi saada itselleen aktiivisia twitterin seuraajia.
Jos yritys on hoitanut liiketoimintansa hyvin, on sillä hyvin luultavasti tyytyväisiä asiakkaita ja sellaisia henkilöitä, jotka mielellään seuraavat yrityksen toimintaa myös twitterin kautta. Viestien sisältö vaan pitää miettiä hyvin tarkoin, koska yritys voi helposti menettää "kasvonsa" huonojen viestiensä avulla. Tämän vuoksi onkin tärkeää että yrityksessä mietitään tarkoin kuka twitteriin kirjoittaa ja mitä sinne kirjoitetaan.
Twitter on Facebookin kaltainen palvelu, siellä voi tehdä "twiittejä", jotka vastaavat Facebookin tilapäivityksiä. Twitter on suosittu eritoten jenkeissä.
Miten Facebookkiin rekisteröidytään?
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Poista:D
Poistakirjotat osoteriille facebook.com ja laitat tietos siihen etusivulle ja painat rekisteröitymsnappia
Poistalaitat tietosi facebookin etusivulle ja painat rekisteröitymis-nappulaa.
Poistamiten linkedin toimii ?
VastaaPoistaKäyttäjät voivat laittaa CV:n, harrastukset, kiinnostukset, saada suosituksia entisiltä pomoilta ja työkavereilta sekä suositella muita.
Poistaniin jooo :D
PoistaEttä semmosta ^_^
PoistaTietääkö kukaan miten organisaatioilla toimii tuo twitteri homma?
VastaaPoistanii kyllä :D
Poista"tykkää" :D
PoistaOrganisaatiot (yritykset) voivat rekisteröityä twitter käyttäjiksi. Kaikille yrityksille twitter ei sovi, koska mitään "järkevää" seurattavaa asiaa ei yrityksellä ole twitteriin jaettavaksi. Jotkin yritykset voivat asemoitua käyttäjinä jonkin alan asiantuntijoiksi, jolloin yritys voi saada itselleen aktiivisia twitterin seuraajia.
PoistaJos yritys on hoitanut liiketoimintansa hyvin, on sillä hyvin luultavasti tyytyväisiä asiakkaita ja sellaisia henkilöitä, jotka mielellään seuraavat yrityksen toimintaa myös twitterin kautta. Viestien sisältö vaan pitää miettiä hyvin tarkoin, koska yritys voi helposti menettää "kasvonsa" huonojen viestiensä avulla. Tämän vuoksi onkin tärkeää että yrityksessä mietitään tarkoin kuka twitteriin kirjoittaa ja mitä sinne kirjoitetaan.
Keitä varten ja millaiseen käyttöön nämä linkedIn, flickr, slideshare etc... voisivat olla hyviä vaihtoehtoja?
VastaaPoistaTyönhakijoita ja työnantajia varten?
PoistaKyllä, kyllä. Ehkä voisi kuitenkin hieman tarkemmin kertoa.
PoistaHeräsi arkaluontoinen kysymys eli mikä ihme tämä Twitter oikein on? Miten toimii ja mitä tällä tehdään?
VastaaPoistasinähän oot siellä t. mikko
PoistaOnkos tämä Google+ juttu sitten se intter netissä oleva hakukone mikä tietää vastauksen lähes kaikkeen?
VastaaPoistaEi ole
Poista-mikko
Mikä twitter on!?!?!!? T: Jage ja Samu
VastaaPoistaTwitter on Facebookin kaltainen palvelu, siellä voi tehdä "twiittejä", jotka vastaavat Facebookin tilapäivityksiä. Twitter on suosittu eritoten jenkeissä.
Poista-mikko
Kiitos tiedosta gröde beib!
PoistaMinkä ikäiset voivat rekisteröityä Google+?
VastaaPoista13 vuotiaat tai vanhemmat
Poista-mikko
Kiitos tiedosta :)
PoistaOle hyvä :)
PoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaHetkonen mikäs kysymys tämä nyt oli olevinaan?
PoistaTapahtui pieni tahaton vahinko. Vahingossa lisäsin uuden kommentin vaikka piti vastata jo olemassa olevaan kommenttiin. :)
PoistaMinä vuonna Google+ on perustettu?
VastaaPoista28.6.2011
Poista2011
PoistaAnskuhan on tarkka ollu :)
PoistaMitä eroa on Google+ ja Facebookilla?
VastaaPoistaSama askarruttaa minuakin. Ainakin nimet ovat erilaiset :) :P :]
PoistaSepä hauskaa. Toivottavasti tähän löytyy pian vastaus niin ei jää kesäksi kaivelemaan!!
PoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoista